عشق یعنی...... قسمت 10
عشق یعنی...... قسمت 10


(رایا)

باور نمیکنم

-الو ارمی.....الو...الو......قطع کرد لامصبه

الان باید چی کار کنیم بهتره به بچه ها بگم 

رفتم پیش بچه ها 

-یه لحظه جمع شین باهاتون کار دارم 

بچه ها جمع شدن 

مرلیا:بفرما

-ایجی تصادف کرده

اوییشی:چیییییییی

ریوگا:چطورییییییی

مومو:واااااااای

رایا:سسس اروم باشید ارمی پیششه 

تزوکا:باید بریم دنبالشون 

فاطی:اره

ساو:پس راه بیوفتین

(ارمی)

نمیدونستم چه کار کنم همش تقصیر من بود همینطوری توی فکر بودم که بچه ها رسیدن 

رویا:ارمی حالت خوبه 

ریوما:چطوری این اتفاق افتاد؟؟؟

-همش.....تقصیر من بود

کاملیا:الان دختره حالش خوب نیس

دکتره از اتاق ایجی اومد بیرون

تزوکا:ببخشید دکتر حالش چطوره

دکتر:شما همراهش هستین

تزوکا:بله

دکتر:متاسفانه حالش اصلا خوب نیس سرش خیلی اسیب دیده

-یعنی چی؟؟؟

دکنر:یعنی امید زیادی نیس با اجازتون 

-نه ......نه ....همش تقصیره منه 

سایو:اروم باش 

-نمیتونم

یهویی سرم گیج رفت و جلو چشمام تار شد و دیگه چیزی نفهمیدم.........چشمامو باز کردم همه ی بچه ها دورم بودن 

مرلیا:خوبی

-ایجی چطوره

اتوبه سرشو پایین گرفت 

فاطی:ببخشید ولی.....

حرفشو قطع کردم 

-نه امکان نداره

زود از جام بلند شدم و رفتم سمت اتاق ایجی همه ی دکترا تو اتاقش جمع شده بودن دکتر هارو زدم کنار و ایجی رو بغل کردم و شروع کردم به گریه کردن

دکتر:خانوم شما اجازه ندارین بیاین تو 

-ایجی خواهش میکنم اون چشماتو بازکن 

اشکام رو گونه های ایجی میوفتادند

دکتر:خانم اون دیگه.....

حرفشو قطع کردم 

-نه اون نمرده ....ایجی من دوست دارم مگه نمیخواستی این کلمه رو بشنوی مگه نه 

محکم تر بغلش کردم که صداش به گوشم رسید

ایجی:ار......می

-ایجییییییییییی تو زنده ایییییییی

دکتر:این امکان نداره

بچه ها مارو از پنجره داشتن تماشا میکردن همشون تعجب کرده بودن

مرلیا:واااای

رویا:امکان نداره 

مومو:چه صحنه ی رمانتیکی بود 

مومو اومد و کاملیا رو بغل کرد 

ریوما:ببین چقدر قشنگ همدیگرو بغل کردن اونوقت من وتی میخوام بغلت کنم هزارتا فحش بهم تحویل میدی

رویا:د خفه شو بابا

ترسا:همتون خفه بزار فیلمه تموم بشه 

شیرایشی:فیلم!!!

ترسا:اره

دکترا از اتاق رفتن بیرون منو ایجی هم تنها موندیم

-ایجی منو ببخش همش تقصیر من بود

ایجی:تو هیچ تقصیری نداشتی عشقم 

میخواست نزدیکم بشه که صدای ترسا به گوشم رسید

ترسا:اها رسیدیم به صحنه بسیار رمانتیک 

منو ایجی خشکمون زد و زود از هم جدا شدیم

ترسا:اه خراب شد 

شیرایشی:بیا من و تو باهم درستش کنیم

ترسا:جااااااااان!!!

و افتاد به جون شیرایشی

ریوگا:چه بچه ان

مرلیا:اره خیلی

ریوگا:میای بیرون یکم هوا بخوریم

مرلیا:من که سیرم

ریوگا: :-! 

مرلیا:خخخخ باشه بریم

کل بچه های باقی مانده هم رفتن هتل 

ایجی:تو هم میخوای بری

-همراهت منم احمق 

ایجی:اها باشه 

صبح شد

...........ادامه دارد.............


[ دو شنبه 20 مهر 1394 ] [ 17:20 ] [ armi kikumaru ] [ بازدید : 1722 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
لوشـــــــــــــــــــی 18:54 - 1394/7/25/6
عااااااااااااااااااااااااااالی

عااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااالی

عااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااالی


پاسخ:واااااااااااااای مرسی عزیزم

رویا 22:26 - 1394/7/23/4
کو رمااااااااااااااانت
پاسخ:ببخشید گذاشتم اما لوکس بلاگ هنگ کرد و پاک شد باید دوباره بنویسمش

كامليا 20:47 - 1394/7/23/4
ببخشيد اسممو اشتباهى نوشتم (كل = كامليا)

پاسخ:اشکال نداره ;-)

رویا 20:03 - 1394/7/23/4
میسی گل من
پاسخ:خواهش میکنم

كل 21:51 - 1394/7/22/3
من ادامه ميخوام
ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه
پاسخ:بخدا انلاین نبودم الان میزارم

رویا 21:45 - 1394/7/22/3
زود باش بزارررررررررررررررررر
پاسخ:باشه عزیزم میزارم

آتنا ایچیزن 19:39 - 1394/7/22/armita0mukami
عالی مثل همیشه عقشم
عقشم ادرس وبتو گم کرده بودم تازه باکلی گشتن تو وبلاگا پیدات کردم به خدا داشتم میمردم کجا بودی
بعدیو زودتر بزار ببینیم چی شد خوووووب
پاسخ:عشقمی تو قربونت ببخشید انلاین نبودم ولی الان میزارم

فاطی 23:14 - 1394/7/21/2
مووووخاااااااممممم...
پاسخ:اگه نوشتمش حتما میزارم

فاطی 23:14 - 1394/7/21/2
با کمااال پررویی...قسمت بعدیییییییی...
پاسخ:باشه عزیزم میزارم

فاطی 23:13 - 1394/7/21/2
عااااالیییییی....
پاسخ:ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
سرنوشت تلخ 6 (1394/11/25 )
برای ریواس (1394/10/18 )
قدرت هاتون (1394/10/01 )
سرنوشت تلخ 5 (1394/09/12 )
سرنوشت تلخ 4 (1394/09/06 )
جواب بدین (1394/08/28 )
سرنوشت تلخ 3 (1394/08/28 )
سرنوشت تلخ 2 (1394/08/22 )
سرنوشت تلخ 1 (1394/08/18 )
خبرررررررر (1394/08/06 )