تولد ترسا جونم مباااااااااارک
تولد ترسا جونم مباااااااااارک


ترسا

از خواب بیدار شدم به تقویم نگاه کردم که یهویی از جام پریدم و زوووود رفتم سمت اتاق کورانوسوکه 

-هی بیدارشو کوری بیدارشو

شیرایشی:ها...چت شده

-به من میگی چم شده امروز تولده منه 

شیرایشی:چیییییی؟؟؟

-یلا پاشو به بقیه خبر بدیم

شیرایشی:نه......یعنی منو تو تنهایی جشن میگیریم 

-خب باشه

شیرایشی:اماده شو بریم بیرون 

-بیرون!!!!

شیرایشی:اره دیگه 

-های

رفتم اتاقم خودمو اماده کردم خدای من چی پوشیدم مثل گل شده بودم البته هم بودم

عکس لباس مجلسی

لباسام خیلی خوشگل بودم موهامو مدل از بالا گوجه ای زدم و یکم از پایین به حالت ابشاری گذاشتم از اتاقم اومدم بیرون رفتم دنبال کوری واااای اینم خیلی خوشکل شده 

شیرایشی:وااااااای چه ناز شدی

-میسی عزیزم شما هم همینطور

شیرایشی:خب بریم 

-بریم 

منو شیرایشی رفتیم فروشگاه عروسک وااای چه عروسک های خوشگلی داشت

شیرایشی:عروسک انتخاب کن 

-انتخاب کنم

شیرایشی:اره 

-امممم......من اینو میخوام

یه خرس انتخاب کردم که حجمش متوسط بود و یک قلب هم تو دست خرس بود

شیرایشی:اینو میخوای

-اره

کوری هم برام این خرس رو خرید 

شیرایشی:دیگه چیزی نمیخوای

-نه 

منو شیرایشی از فروشگاه زدیم بیرون و رفتیم پارک شیرایشی هم بستنی اورد و نشستیم رو چمن ها 

شیرایشی:امروز خوب بود 

-خیلی عالی بود

شیرایشی:ولی هنوز کامل نشد 

-منظورت چیه؟؟؟

شیراشی:بریم خونه خیلی خستمه 

-خب باشه 

منو شیرایشی برگشتیم خونه

-درو باز کن

شیرایشی:کلید خونه رو نیوردم تو که کلید همراهته

-اره 

کوری که همیشه کلید خونه همراهشه پس چرا امروز نیورده قلبم میگه یه خبرایی هست ..درو باز کردم اومدم داخل که کلی برف شادی و فش فشه اومد توصورتم خداااااای من همه ی بچه ها اونجا بودن خونه رو تزئین کردن با تعجب به کوری نگاه کردم اونم برام یه چشمک زد

بچه ها:تولدت مبارک

-وااااااااای

مرلیا:بیا تو ببینم 

رفتم پیش بچه ها 

-چطوری اومدین تو خونه

ارمی:اووووو این قبل از یک هفته شیرایشی با ما هماهنگی کرد

منم پریدم بغل شیرایشی

رایا:بچه بازی هارو ول کن بیا کیک رو ببر

-الان کاپی

اول یه ارزویی کردم و شمع هارو فوت کردم و کیک رو بریدم کیک رو هم بین بچه ها تقسیم کردیم اه خیلی خوشمزه بود بعد نوبت رقص بودضبط رو روشن کردیم و شروع کردیم به رقصیدن اه قر دادن چه حالی میده بعد از رقص هم کادو هارو باز کردم بیشتر از هدیه ی کوری خوشم اومد یه گردنبند که توش نوشته K&T

-وااااای چه خوشگله میشه برام ببندیش

شیرایشی:باشه عزیزم

کوری برام گردنبند رو بست 

کاملیا:چه بهت میاد

ساو:اره 

-مرسی

سایو:انشالله به شوهرت برسی

شیرایشی:په من بوووووقم

هممون زدیم زیر خنده خب همینطوری تا نصف شب میگفتیم و میخندیدیم تا بچه ها رفتن 

-میگم کوری

شیرایشی:جانم

-مرسی

شیرایشی:من که کاری نکردم 

کوری اومد منو بغل کرد منم بغلش کردم 

شیرایشی:خیلی دوست دارم ترسا

-منم همینطور

.............................................................

............................ویییییی امیدوارم خوشت بیاد ترسا جونم 


برچسب ها: تولد , ترسا , جونم , مبارک ,
[ جمعه 24 مهر 1394 ] [ 18:19 ] [ armi kikumaru ] [ بازدید : 1850 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
سایونا 20:22 - 1394/10/15/armita0mukami
هی تو جشن تولدم اومد ورفت چرابرام نگرفتی هآاااااااا ولی قشنگه
پاسخ:به من چه هان!مشکل من نی پررو

melina 19:45 - 1394/9/29/armita0mukami
خیلی خیلی قشنگ بود
پاسخ:وای مرسیییییییییی عزیزم نظر لطفتونه

سویودو جیمی 19:26 - 1394/8/18/1

پاسخ::-)

زهرا 13:32 - 1394/8/3/7
هورااااا تولد

سویودو جیمی 20:56 - 1394/7/26/7
مگه منو لینک نکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:ببخشید ادرس وبتو گم کردم
پاسخ:چرا لینکت کردم اسمت گذاشتم الینا الان درستش میکنم

سویودو جیمی 20:54 - 1394/7/26/7
آخییییییییییی این کیکه چه نازه
پاسخ:خخخخخخخ دوس دالم بخولمش

ليندا 14:47 - 1394/7/26/armita0mukami
تولدت مبارك ترسا جان

ارمي جان خيلي قشنگ بود
پاسخ:مرسی عزیزم

لوشـــــــــــــــــــی 18:53 - 1394/7/25/6
هولاااااااااااااا موبارک

Tresa 0:11 - 1394/7/25/6
مررررررررررررسی
ممنون
پاسخ:خواهش میکنم عجیجم

فاطمه اایچیزن 22:31 - 1394/7/24/armita0mukami
بسی باحال بید کو چان من دیه عمرا تورو تنها بزارم خخخ
پاسخ:خخخخخ قابل اعتماد نی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
سرنوشت تلخ 6 (1394/11/25 )
برای ریواس (1394/10/18 )
قدرت هاتون (1394/10/01 )
سرنوشت تلخ 5 (1394/09/12 )
سرنوشت تلخ 4 (1394/09/06 )
جواب بدین (1394/08/28 )
سرنوشت تلخ 3 (1394/08/28 )
سرنوشت تلخ 2 (1394/08/22 )
سرنوشت تلخ 1 (1394/08/18 )
خبرررررررر (1394/08/06 )