سرنوشت تلخ 4
سرنوشت تلخ 4

(ارمی)

اهههههههه عجب جایی ها خیلی باحال بید همه چی از زمرد و الماس و نمیدونم چی درست شده

هوای خوبی بود خوبه که ام پی تری پلیر همراهم ام پی تری رو گذاشتم تو گوشم و اهنگ رو گذاشتم و شروع کردم اواز خوندن:

_زندگیمو پای هرکی دادم اخر رفتشو

یه نامه روی میز گذاشت که اینجا اخر خطه

حالا اون یاروکیه؟؟؟؟

یادگاری هم نزاشت سازگاری هم نداشت

الان کنار تختش یکی دیگه هستش

@______@؟؟؟؟؟!!!!!!!!

ام پی تری پلیر گوشم در اوردم که صدای ناله ی یکی به گوشم رسید دنبال اون صدا رفتم برگ های درخت رو کنار زدم یک پسری روی زمین افتاده بود و دو پسر دیگه که صورت خیلی کریهی دارن با پا اونو میزدن منم نتونستم وایستم و کاری نکنم یه سنگ برداشتم و انداختم رو اون پسر کریهه که سنگ خورد تو سرش وقتی این دو پسرهای کریه منو دیدن پا به فرار گزاشتن

پیش پسره رفتم و اونو کمک کردم تا پاشه پسره کوچکتر از من بود

-حالت خوبه

پسره:اره مرسی که کمکم کردی

-خواهش اونا از تو چی میخواستن؟؟؟؟

پسره:اونا شیاطین هستن همیشه ادم هارو اذیت میکنن البته اذیت کردن ادم ها تغذیه شونه

-ایشششش اسمت چیه؟؟

پسره:اسمم جک هست

-خوشبختم من هم ارمی هستم

جک:من تو خونه خیلی تنهام میشه امروز بیای خونمون

_امم .......امروز.........ولی...........باشه

جک:ههه ممنونم

با جک به خونش رفتم خونشون خیلی قشنگ بود با اینکه کوچیک بود ولی زیبا بود روی مبل نشستم

-راستی جک تو پدر مادر خواهر........

جک سرشو پایین گرفت:من خونوادم پادشاه تاریک اونارو کشت فقط یه برادر دارم

-پس برادرت کو؟؟؟

جک:پادشاه تاریکی بخواطر اینکه برادرم قدرت دارد اون رو هروز شکنجه میکنه

-ببخشید

جک:نه مشکلی نیس چه میخوری

-لطف دارید بیاید بشینید

جک:تعارف نکن بگو چی میخوری با مینوشی

-امممم بی زحمت یه چای میخوام

جک:چای سیلان؟چای گیاهی؟چای بوش؟چای بوش و عسل؟چای سرد یا چای سبز؟؟؟؟

-فک میکنم چای سیلان بهتره

جک:چطور میل دارید با شیر یا بدون شیر؟؟؟؟

-با شیر لطفا

جک:پودر شیر یا شیر غلیظ؟؟

-شیر غلیظ لطفا

جک:شیر بز.شیر شتر یا شیر گاو

-فک کنم چای بدون شیر بخورم بهتره

@_______@این تموم نمیکنه

جک:با شیرین کننده میل دارید یا عسل و شکر؟؟؟

-با شکر میخورم ممنون

ااااااااااا این دیگه کیه؟؟؟؟؟؟

جک:شکر چغندر قند یا شکر نیشکر

-اصلا چای رو فراموش کنید اب معدنی برام بیارید

جک:طعم دار یا بدون طعم

-ای بمیری الهییییییییییییییییی!!!!ترجیح میدم از تشنگی بمیرم فقط به شرط این که تو خفه شیفریاد

وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من

جک میخواست چیزی بگه...که من از خونه زدم بیرون اخیییییییییییییییش چقدر صداش رو مخ بود

(رویا)

اصن معلومه تو کدوم گوریه اه

اینویی:بچه ها رد پا پیدا کردم که از سمت چپ رفته

تزوکا:پس راه بیوفتیم

شین:بچه ها اگه اشتباه نکنم این سمت جنگله

-بریم بابا

هممون از این سمتی که اینویی خان گفت رفتیم چی؟؟مارو کجا اورد ا هوا مه الود بود و صدا های عجیبی به گوش میرسید

ایجی:اینویی مطمئنی که از اینجا اومده

اینویی:10%

همه:چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینوییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یهویی زمین تکون خورد

اینهیه:ب.....بچه ها

مرلیا:چ.......چی

 

 


[ جمعه 6 آذر 1394 ] [ 14:57 ] [ armi kikumaru ] [ بازدید : 1119 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
آدمینا تزوکا 21:22 - 1394/10/23/armita0mukami
عشق فقط پرسپولیس
پاسخ:^__^ من استقلالیم

آدمینا تزوکا 0:10 - 1394/10/18/armita0mukami
مثله منه
^___^پاسخ

آدمینا تزوکا 15:31 - 1394/10/3/armita0mukami
فاطمه ایچیزن جان پرسپولیسی یا استقلالی؟؟؟؟
پاسخ:پرسپولیسیه

آیکا 20:13 - 1394/9/10/2
وایییی،امروز تو مدرسه بهمون صبحانه مفت دادن!خیلی حال داد
پاسخ:ما مدرسمون جنبه نداره بهمون چیزی مفت بده

آیکا 20:11 - 1394/9/10/2
عالییییییییییییییییییییییی
سه مدت نتم قطع بود،نتوانستم بیام
پاسخ:مشکلی نی من خودمون هروز مذاکرات هسته ای با والدین دارم

فاطمه اایچیزن 19:37 - 1394/9/9/1
نمیدونی من سر استقلال پرسپولیس با رقیبم دعوام شده هرروز همچین میزنم تو پک و پوزش که خودش میمونه
پاسخ:خخخخخخخ خدااااااااااااااااااااا سر استقلال و پرسپولیس الشفااااااااااااااا

فاطمه اایچیزن 18:38 - 1394/9/9/1
واااایی ارمییییی جر وا جرم کردی مردم از فضولی خخخخ امروز تو کلاس از خنده مردیماااا کلاه یکی از بجه هارو ور داشتیم بعد خرسم به هوا بازی کردیم شده کار هرروزمون که قبل از اومدن مبصرا تو کلاس خرم به هوا بازی کنیم خخخ امروزم که اخرین زنگ بنویسیم بود درس ازاد رو خانوممون گفته بود گروهی بنویسیم بعد من سر گروهم دیه رو کاغذ با روان نویس مینوستم میچسبوندم به پیشونیه اعضای گروهم بعد رد نوشته میوفتاد رو صورتشون بعد نیم ساعت من پیشینوشینو میسابوندم لامصب گروه منم گروه نیست که گله جکه هههه
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخ خدا عقل بهت بده

سایو فوجی(اصلی) 22:44 - 1394/9/8/armita0mukami
عععععاااااااللللللللییییییییی<b r />
پاسخ:merccccccccccccccc

كامليا 15:04 - 1394/9/8/armita0mukami
Aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

پاسخ:مرسییییییییییییی

فاطمه اایچیزن 22:16 - 1394/9/7/6
خب اخه من مدرسه ام صبحه ولی الان برو وبم ببین پستیبانی اومد یا نه؟
پاسخ:الان میرم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
سرنوشت تلخ 6 (1394/11/25 )
برای ریواس (1394/10/18 )
قدرت هاتون (1394/10/01 )
سرنوشت تلخ 5 (1394/09/12 )
سرنوشت تلخ 4 (1394/09/06 )
جواب بدین (1394/08/28 )
سرنوشت تلخ 3 (1394/08/28 )
سرنوشت تلخ 2 (1394/08/22 )
سرنوشت تلخ 1 (1394/08/18 )
خبرررررررر (1394/08/06 )